Każda profesjonalna marka powinna dbać o spójny i estetyczny system identyfikacji wizualnej. To on pomaga wyróżnić się na tle konkurencji oraz zapaść w pamięć konsumentom. Jednym z jego elementów są wizytówki, które oprócz walorów estetycznych powinny cechować się także funkcjonalnością. Dziś, w dobie technologii, cyfryzacji i grafiki komputerowej wiele osób tkwi w przekonaniu, że papierowe wizytówki należą już do przeszłości. Czy to rzeczywiście prawda? Okazuje się, że niekoniecznie!
Rozwiązanie atrakcyjne cenowo i dostępne dla wszystkich
Wbrew pozorom papierowa wizytówka wciąż cieszy się dużą popularnością wśród osób w różnym wieku. Jest wygodna w użytkowaniu i pozwala mieć ważne dane w zasięgu ręki nawet wtedy, gdy nasz smartfon bądź inne urządzenie elektroniczne jest rozładowane. W dobrym guście jest wręczenie jej kontrahentom i klientom po zakończonym spotkaniu, kształtując w ten sposób pozytywne relacje biznesowe. Znakomicie sprawdza się także jako forma promocji firmy stosowana podczas targów i konferencji branżowych. Warto podkreślić, że koszt produkcji wizytówek, nawet tych wykonanych ze starannie wyselekcjonowanych materiałów wysokiej klasy, nie jest duży, a mogą one przynieść naprawdę zadowalające i imponujące rezultaty. Sporo osób ceni sobie brak problemu z ich dostępnością. Aby zaopatrzyć się w profesjonalne materiały promocyjne tego rodzaju wystarczy udać się do jednej z renomowanych drukarni i przedstawić swoje oczekiwania. Z atrakcyjną ofertą tego typu usług można zapoznać się między innymi na stronie internetowej kseroa0.pl. Cały proces przebiega szybko i sprawnie, co także jest kluczowe zwłaszcza dla tych klientów, którym zależy na czasie.
Tradycyjna forma dostosowana do aktualnych trendów
Obecnie każdy jest w stanie zaprojektować taką wizytówkę, jaka tylko mu się marzy. Wszystko dzięki wielu narzędziom i źródłom, z których można czerpać inspiracje. Stwarza to ogromne pole do popisu, co sprawia, że z łatwością jesteśmy w stanie uczynić z tego niepozornego kartonika istotny atut i produkt przykuwający uwagę odbiorców. Nawet ta tradycyjna forma może zyskać unikatowy wygląd dzięki odrobinie kreatywności. Charakterystyczny prostokąt pokryty wzorem w intensywnych barwach, zagadkowym napisem z jednej strony i danymi marki z drugiej, a może luksusowymi złoceniami? To tylko niektóre przykłady! Wizytówki już od dawna nie są nudnym produktem pełniącym wyłącznie funkcje informacyjną. Coraz częściej firmy inwestują w te o nietypowych kształtach takich jak koło, trójkąt, bądź tych, które jednoznacznie nawiązują do specyfiki danej branży. Wizytówka kwiaciarni wkomponowana w dużą papierową stokrotkę, bądź dane kontaktowe salonu kosmetycznego wypisane na kartonowej pomadce do ust ? Czemu nie!
Ponadczasowa klasyka, która nie wychodzi z mody
Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że papierowe wizytówki to na tyle powszechny i praktyczny element identyfikacji marki, że nigdy nie wyjdzie on z mody. Na ich korzyść przemawiają liczne możliwości personalizacji, łatwość w dokonywaniu odświeżenia designu, niskie koszty produkcji, bezproblemowe rozpowszechnianie oraz znana, tradycyjna forma, która wciąż posiada rzesze zwolenników. Stanowią znakomite dopełnienie cyfrowych materiałów informacyjnych i reklamowych, tworząc razem kompleksową i spójną całość pozwalającą na prowadzenie działań przy pomocy różnych kanałów komunikacji. Wciąż potrafią zaskoczyć i wzbudzić zainteresowanie wśród odbiorców. Tkwi w nich naprawdę duży potencjał, który warto wykorzystać!